onsdag 20 januari 2010

Om Facebook

Just nu på FB...

Om du är förälder till de finaste barnen på jorden, kopiera då denna status och låt oss på det sättet ge våra barn det erkännandet de behöver! Jag älskar mina barn ♥ De är kanske inte perfekta, och de har säkert gjort sina fel. Men de är mina för alltid! Och jag älskar dom villkorslöst. ♥

Spaders kids läser inte hennes statusrad på Facebook. De läser här. Ibland.

Spader skriver därför i sitt inlägg:

Om du är förälder, kopiera denna text och lägg ut på din blogg, om du inte har någon egen blogg är det för att du inte är någon bra förälder. Jag "älskar" mina barn ibland. De är verkligen inte perfekta. De gör fel. Oftast bara samma fel en gång, eftersom dödshot vanligen fungerar. De är killar och bara lika sin pappa. De är mina barn, kanske fick jag med mig fel ungar från BB, och nu får jag dras med dem för alltid. Om de städar sina rum och kokar kaffe åt mig, kan det hända att de får en puss. Hjärta mig hit och hjärta mig dit!

4 kommentarer:

  1. Kom nyss hem från bridgen, trött och på dåligt humör. Det gick så
    trögt och inget stämde. Blää, törs inte titta på resultatet ikväll.
    Lite tröst, vi kom 3:a på lokalen i måndags.
    En kopp te och en titt på din blogg, nu känns det bättre.
    Kära Spader jag lånar ett ordspråk av dej, behövs på min blogg i morgon, har bestämt för att skriva 10 saker om mig själv.
    Ang ditt inlägg - sina barn älskar man villkorslöst.
    Jag har ibland önskat mina dit pepparn växer, dock alltid välkomna tillbaka.
    Krya på dej.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  2. Alltså, det är bara bridge, ett kortpel, som man behöver ha litet distans till. Men det är svårt för att man känner sig som en idiot, när man TÄNKER fel. Annat med andra sporter kan jag tro...

    Du får alltid låna grejer av mig! Stor, stor kram... från Spader som naturligtvis också älskar sina barn, litet grand i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Jag lurar mig själv ibland till och med :)

    SvaraRadera
  4. Skrattar... I Lilla byn säger man just så... Lurigt värre!

    SvaraRadera