tisdag 12 januari 2010

Rättar litet prov...

... med en trasig rödpenna. Det går sådär. Det gör det för provskrivarna också. Ömsom vin, liksom.

Hittade ett system, Systemet med stort S, här på jobbet, mitt i rättningshögen. Måste läsas och övas. Det ska nämligen budtränas i kväll. På nätet. Det funkar så bra att öva just på nätet. Svårt att ha pussavbrott som annars lätt uppstår IRL. Alltså mellan mig och Esset. Vet inte hur andra partnerships har det på den fronten, men Esset påstår att det sällan eller aldrig blir sådana avbrott med Moroten.

Spader tror på det!

3 kommentarer:

  1. Hahaha kul blogg,bästa jag läst faktiskt nu bara måste jag lämmna en kommentar.Nä inte har jag o parre nåt pusskalas precis när vi spelar,men om jag fick lira med ett ess,nja då vet man ju inte förståss.../Johan

    SvaraRadera
  2. hehe
    Mitt egna bridgespelande är renons på både pussar och resultat.

    rattsman

    SvaraRadera
  3. Johan: Du har gjort min vecka! Tack!
    Rattsman: Du får en puss av mig! ...eller två?

    SvaraRadera