måndag 18 januari 2010

Trots att man varit så till den milda grad...

... tilltufsad känns det som om Spader just nu är oövervinnerlig. Det är självklart så att Spader är frisk om en liten strax för att använda ett ack så adekvat uttryck. Spader ska snart börja träna, nej Esset INTE den här veckan, men kanske nästa? Eller möjligen den därpå.

Bridge på gång, det är guldtävlingar och DM-mixed och Åland och... massor med budträning på nätet och...

Planen är att det ska stigas i rankingen under året! Esset påstår att det kommer att gå lättare nu när Spader verkligen spelar litet kort och inte bara kollar på. Ibland har han någon liten poäng så där. Till hösten ska Spader dessutom befinna sig nära Esset hela tiden och då ska det verkligen läggas i ytterligare en växel. Den som väntar på något gott!

Dagens låt för oss galna 80-talister...

UPDATE: 80-talist när det gäller musiken alltså. Spader är fortfarande för gammal för Esset!



I got something to tell you
I got something to say
I'm gonna put this dream in motion
Never let nothing stand in my way
When the going gets tough
The tough get going

I'm gonna get myself 'cross the river
That's the price I'm willing to pay
I'm gonna make you stand and deliver
And give me love in the old-fashion way

When the going gets tough
The tough get going
When the going gets rough
The tough get rough


5 kommentarer:

  1. Åh! Visst är det roligt att ha en del trevligheter inbokade och se fram emot?!
    (Igår blev vi bjudna på två fester, har inte hänt på evigheter. Jag har inte orkat, inte velat, inte vågat. Till slut glömmer ju folk adressen men som du skrev hos mig: Nu kör vi! Jag tackade ja till båda.)

    SvaraRadera
  2. Blev inte riktigt klok på det där med träning. Ville Esset ha dig vältränad för att han skall kunna hålla sitt rankingtal uppe eller ville du vara vältränad för att kunna hålle Esset uppe? :)

    SvaraRadera
  3. Cina: Massor med trevligheter på gång... Känner mig pepp!
    Mats: Vill hålla Esset vältränad så att mitt rankingtal höjs... man får lov att tänka på Essets stigande ålder!

    SvaraRadera
  4. Kul att ha roligheter att se fram emot, känner att jag också måste skaffa mig lite mer av det. Heja dig!

    SvaraRadera
  5. Speja: Precis hur viktigt som helst! Heja dig också!

    SvaraRadera