torsdag 25 februari 2010

Huset vid Älven





































På Hemnet nu...

10 kommentarer:

  1. Huset vid älven är så fint. Om jag ville bo i Lilla Byn skulle jag välja Spaders hus alla dagar.

    SvaraRadera
  2. Miss UD: Huset är knallfint- men det är lägenheten i Järvastaden också! Fast mindre...mycket, mycket mindre...

    SvaraRadera
  3. Men huset är ju sååå mycket finare än på korten..... Huset är världsfint korten..... sådär..... Kram till alla i Järvastaden från snöiga Lilla Byn.......

    SvaraRadera
  4. Fast jag tyckte nog att bilderna blev bra, men folk får väl kolla på visningen... Kram till Lilla byn!

    SvaraRadera
  5. Vad fint det är! Men du, Järvastaden är fint det med:-)

    SvaraRadera
  6. Synd att det inte räcker till en pensionärslön. Finfint, tycker jag det ser ut.

    SvaraRadera
  7. Huset är så fint så, men det är i Järvastaden mina blå tygburkar står!

    SvaraRadera
  8. Nu börjar jag gråta. Jag vill ju ha dig kvar!!! Jäkla ess som snor vår Spader... ;) Kram raraste

    SvaraRadera
  9. Kram Loppan! Det känns bra att du vill ha mig kvar... PUSS!

    SvaraRadera