söndag 7 februari 2010

Spader undrar om...

... det kan vara så att ordverifieringsgudarna är med på att det är Spader som ska kommentera?

Skrattade när jag var hos Fru Choklad i dag...

I går när jag var hos en annan bloggerska fick jag exhosta. Tar det som ett tecken och hoppas på att all hosta är ex.

Är ganska nöjd med att ha gått här i Huset vid Älven och funderat i dag. Rensat i garderoben, lagat god mat, haft besök, badat.
Spader har fattat ett viktigt beslut kring en fråga som har snurrat i henne ett tag.

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha men den var ju klockren. Vad är egentligen oddsen för att just DU skulle få den verifieringen? Otroligt sammanträffande.

    SvaraRadera
  2. Jag hittar också alltid dolda budskap i ordverifieringen :D

    SvaraRadera
  3. Fru Choklad: Made my day!
    Annie: Bara det inte blir Redrum och sånt!
    Miss UD: Ja, tror jag längtar ihjäl mig!

    SvaraRadera