fredag 21 maj 2010

Esset säger att...

... han nog måste ta med sig datorn och jobba litet i helgen. -Det får du inte, säger Spader. Nä, det var inte sant, så klart.

Spader säger; -"Så trevligt! Då kan du trycka på litet knappar på din dator och svära mellan varven, så rättar jag Nationella del II och svär mellan varven! Då pussar du på mig och så blir jag glad. Junifär så!"

Esset säger att det mycket väl kan bli så. En helgplan i Spaders smak. Och så litet marknad också. Med mat. Så kanske det ska packas i en eller annan flyttlåda också. Mycket, mycket troligt!! Vad ska ni göra?

2 kommentarer:

  1. Nödvändiga jobb kan ju ändå bli lite trevliga med lite pussar i pauserna! Ungefär så tänker jag mig även här där älsklingsklätterrosen har gett upp i vinter och därför ska klippas ned. Tråkigt. Men ersättas med ny och då tänker jag att det är en ros som Älsklingen och jag planterar tillsammans vid radhuset. Alltså måste han helt klart bo kvar här,den måste vara röd och det kräver pussar. Sen ska vi på rabarberfestival! Trevlig helg! Varm kram!

    SvaraRadera
  2. Att plantera tillsammans låter ju som en plan. Rubarbs ... låter spännande!! KRAAAM!

    SvaraRadera