torsdag 3 juni 2010

Nej -men vad har hänt?

Så säger Esset när han ringer mellan sitt jobbminglande och maten.

-Stjärnsopranen kan inte komma till Äldste sonens student.
-Nu är det i och för sig tråkigt, men inte precis världens undergång om inget allvarligt har inträffat.
-Nej, men jag blev så ledsen på riktigt!
-Jag hör det.

Man behöver tydligen inte vara raketforskare för det. Spader är tydligen som den öppnaste av böcker. Det var bara det att Spader ville att Loppis äntligen skulle få träffa Stjärnis. Och att Stjärnis skulle få träffa Loppan. Två av de bästa brudarna Spader vet liksom... Och så kommer C! Ja, vi kommer vara 44 vuxna och 10 barn så det blir nog full rulle ändå!
Och så har Stjärnsopranen viskat att Spader tydligen ska få gå på Stureplan om en liten, liten strax!

6 kommentarer:

  1. Tråkigt att missa Stjärnis men jag hänger gärna med er på stureplan vet du... ;)

    SvaraRadera
  2. Stureplans-Brats.....
    Skulle vara kul o se er, Äschen e väl där.... föresten glöm inte Göthe- Knöös, GGG Gamla Gubben Göthe Tempomästaren i min värld! Alltid ca 3 sek för VARJE bud otroligt svårläst/ eller? Behövs nog spell-check på detta eller.. Spaders MINNE är otroligt(Sant?) Älskar er alla !!...... Behöver oxå mycket kärlek....!!

    Mvh/Garozzo

    SvaraRadera
  3. Graozzo: Spader är inte svårläst, på gott och ont, Äschen visste jag inte vem det är men det gör Esset! Stavningskontrollen funkar fint tycker jag och Garozzo har helt rätt, Spader är som en elefant, glömmer aldrig! Skickar massor med kramar och pussar!! Vi ses på Stureplan då rå!

    SvaraRadera
  4. Ja det var ju synd att hon inte kunde, men det låter ändå som att nu kommer att få huset fullt och jag är säker på att ni kommer att få en hej dundrande rolig fest. Wow studenten. Jag har 8 år kvar till min ska gå ut. Overklig känsla måste jag säga :O

    SvaraRadera
  5. Fru Choklad: Det var jättetråkigt, men så är ju livet! Känner det också overkligt, fast han är här och är vuxen!

    SvaraRadera