måndag 2 augusti 2010

Är på hotellrummet och ger TLC...

... till min lilla älskling!

Han heter Dell och tillhör lagligen det gamla jobbet!

Den andra älsklingen, ja Esset, ligger här på sängen bredvid och tänker låta sina lagkompisar köra över Danmark i lagtävlingen om en strax.

När han kliver in för andra halvlek ska gamla partnern K och Spader spela mixed brons. Har det nämnts på den här bloggen förut att Spader älskar att spela kort? Det är något som det blir en hel del av här i Örebro. Och goda middagar, ja för tänk, det finns en och annan restaurang som verkligen serverar sina gäster mat plus en massa trevliga vänner, bland annat de kommande lagkompisarna i ligan till hösten.

Life is sweet helt enkelt! Vad gör ni?

UPDATE: Det är fortfarande kul att spela kort även om just de här 24 brickorna inte var så roliga. Inte roliga alls. Men K är i alla fall snäll!

7 kommentarer:

  1. Vad jag gör eller har gjort - åkte till lander kl 10 idag, 7 mil är det. Stanade bilen och sen kändes det som en hjärinfarkt - jag hade glömt nycklarna. Jag mådde illa också och regnet piskade på bilrutan. Ringde sonen som talade om att de kommer på onsdag. Jag åkte hem igen, heligt förbannad på mig. När jag väl är hemma - skönt för regnet öser ner. Tidigt i morron åker jag - och då med nycklar. Solen ska titta fram.
    Ser att du har trevligt i Örebro. Du vet att här hålls tummarna - hårt.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  2. Följer tävlingarna live på nätet.
    lycka till ikväll.


    rattman

    SvaraRadera
  3. Läser bloggen, följer med på nätet hur det går för folk i tävlingarna, och är sugen på att vara med själv.

    // Ol-Mårs

    SvaraRadera
  4. Viola: Hoppas det går bättre idag, både för dig och mig! KRAAAM (Trevligt att sonen kommer)
    Rattman: Då blir det kul med Esset i kvarten idag, BBO?
    Ol-Mårs: Du skulle varit här! Kommer du nästa år?
    Nilla: Blogga is the shit!

    SvaraRadera
  5. Tyvärr troligen inte. Så länge jag bor och jobbar utomlands utan att spela någo Bridge prioriterar jag Bridgeveckan i Umeå. Är dessutom nu troligen för dålig för Örebro.

    // Ol-Mårs

    SvaraRadera
  6. Själv har man kommit på 248 av 282 så det är troligt att Spder är för dålig för festivalen då rå! Vi får träffas om du kommer! KRAM!

    SvaraRadera