lördag 14 augusti 2010

...

Tre år har gått! Hurra för Spader! Inte ett endaste litet bloss...

10 kommentarer:

  1. hurra hurra hurra!

    SvaraRadera
  2. Hurra hurra hurra! Spader är bäst./Esset

    SvaraRadera
  3. Jättegrattis. Tror du jag någonsin kommer dit?

    SvaraRadera
  4. Tack för alla grattisar. Jag är sååå stolt över mitt rökstopp. Mallig liksom. Och det är därför jag alltid vill fira det. I år har jag inte varit i form alls den här veckan. Det ska bli ändring nu. Vi lägger in en ny växel och byter riktning så att det här ekipaget kör åt rätt håll.
    Om du kommer dit Cicki? Ja, självklart. Om du bestämmer dig för det. Och vet vad du vill. Det är tamejfasiken en av de bästa grejerna som jag har gjort. Även om det inte var så roliga dagar där i början!

    Puss på er!

    SvaraRadera
  5. Hurra för Spader. Att sluta röka är inte kattskit liksom. Det är power. !! hurra

    SvaraRadera
  6. Ja, men eller hur, bäst efter att ha fött barn...

    SvaraRadera