måndag 9 augusti 2010

Ni vet partyt...

... the Party. Stort P...


Esset fotade och Spader tyllade sig. Och Spader var så glad, för det finns verkligen inte så många tillfällen när en tjej tant får använda en sådan klänning. Passar sig inte riktigt en partävlingskväll på klubben. Mixade svart och grått så där.

Fast när Spader skulle fota ville inte kameran skärpa sig för att det skulle Spader göra åt kameran, själv, med en liten knapp, liksom. Så Esset blev tyvärr litet suddig fast han inte hade druckit en endaste litet glas vin ännu!

13 kommentarer:

  1. Totally blond, men inga estensions i alla fall. Esset är mycket tacksam för detta faktum... Tack sötaste du!

    SvaraRadera
  2. Extensions är ordet man söker... existensiellt värre?

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tycker att Esset är en fining... min fining!

    SvaraRadera
  4. Vi snyggingar, bägge två. I matchande grått och svart. Men ska man inte ha lite rött till om man spelar kort.

    OBS! Jag är inte blond någonstans!

    SvaraRadera
  5. Vilken tur du har Cicki, som slipper det blonda hår-oket!
    ;-))
    Vad gäller det röda så drog jag med mig en skitsnygg röd väska med Audrey Hepburn och Humphrey Bogart på (http://www.cickidesign.se/sida19.html), medan Esset senare drack rödvin! Han klär faktiskt inte så bra i handväska!

    SvaraRadera
  6. Va, klär han inte i handväska. Sambon blir extra läcker när han får tag i min handväska. Det är sexigt med män i handväskor.....:-)

    SvaraRadera
  7. Får prova senare i kväll. Brukar ni leka gömma handväskan också?

    SvaraRadera
  8. Härligt att få se er :D Ni är så fina :)
    Stor kram

    SvaraRadera
  9. Esset får mig att våga, skulle tippa att han har tagit över 50 % av alla foton som någonsin har tagits av Spader... KRAAM!

    SvaraRadera
  10. Nej, den leken har vi inte lekt än. Men det kommer säkert.

    SvaraRadera
  11. ;-)) Bättre än gömma nyckeln anyday!

    SvaraRadera