söndag 22 augusti 2010

Tar Esset i handen, Junior på motvilligt släp och...

... drar hit!

4 kommentarer:

  1. Det där är inte min stad...

    Säg till någon gång när du är här så går vi ut och snackar lite skit! =)
    Har tänkt på det ett tag eftersom jag vet att du är här ibland. Tänkt att jag skulle fråga alltså.
    Trots att jag tycker det är lite läskigt att träffa nya människor i vissa sammanhang (läs: såna här sammanhang, tänk om de tycker att jag är tråkig, ful och gammal t ex! Då blir det inte kul.)

    SvaraRadera
  2. Lovar att höra av mig så fort det blir dags. Det ÄR litet läskigt och du är inte ensam om att känna så. Undrar litet vad det beror på. Att man törs skriva nästan vad som helst på sin blogg, men att man är så rädd att bli bedömd irl. Vi är i alla fall två! Tror att vi skulle gilla varandra, men om vi inte gör det så har inget läskigt egentligen hänt! Looking forward to it... Vill ju senare höra allt om din kurs! Största kramen!

    SvaraRadera
  3. Ja! Hör av dig!
    Jag bor inte långt från universitetet för övrigt. Mitt emellan universitetet och stan.

    SvaraRadera
  4. Då kommer du att ligga precis i farans riktining! ;-)) KRAM!

    SvaraRadera