torsdag 26 augusti 2010

Vila

Tar min kompis med mig till sängen!

6 kommentarer:

  1. Duktigt vilat Anna! Jag gillar din liknelse att "spela som en lallande kossa". Tänk att jag känner igen mig i den beskrivningen :-) Fast bara vissa dagar, andra känner jag mig såå skärpt och spelar så vasst så vasst :-)))) Kram & puss vännen

    SvaraRadera
  2. härlig kompis, gillar kataloger....:-)
    Kram !

    SvaraRadera
  3. Ingela. Jag kommer inte ihåg hur man loggade in :-)

    SvaraRadera
  4. Ingela: Du är en sötis! Klart man är vass mellan varven annars finge man ju ge upp det här!
    BME: Bästa kompisen ever!

    SvaraRadera
  5. Tror du IKEA-katalogen kommer ända hem till min postlåda också?

    SvaraRadera
  6. Snart snart, men annars finns en bläddringsbar på nätet!

    SvaraRadera