söndag 26 september 2010

Esset fotograferar mera

Esset gillar de röda skorna allra bäst.

3 kommentarer:

  1. Vilket fint område ni bor i. Och skorna är tjusiga, likaså Spader.

    SvaraRadera
  2. Katarina gillar också de röda skorna. Massor.

    Liksom hela Spader och hela Spaders outfit.

    Esset tar sig som (flick)fotograf. Det måste sägas. :-)

    Jag var inte så långt i från dig i dag, i Solna Centrum, och letade läckra skor men kom hem med gymnastikskor. Jag är misslyckad som skoshoppare.

    SvaraRadera
  3. Cicki: Superfint område. Rena radhusidyllen!
    Katarina: Bättre lycka nästa gång! Ja, tänk att jag vågar lägga ut bild på mig så där... Mycket förvånad över mig själv. Men Esset gör mig säkrare! Räknar ned, mindre än två veckor till En Mycket Trevlig Bloggträff!

    SvaraRadera