tisdag 28 september 2010

Roligaste frågan idag

Miss UD: -"Esset ska väl inte följa med på bloggträffen?"

Spader kan ana paniken som ligger och dallrar vid Miss UD:s Mac som står placerad i Göteborg. Man väntar därför några millisekunder innan man svarar.

-"Nej, jag är kär men inte sååååå kär!"

Kan inte du också starta en blogg, med diverse trivialiteter Esset, så att du kan komma och träffa alla dessa underbara bloggande tjejer (vilka alla är yngre än Spader och därmed alldeles lagom gamla för dig -med tanke på att Spader själv räknas som för gammal)?

Och den enda anledningen till att Spader bloggar just vid den här tidpunkten, JÖ, är att det pågår något jävla trav på TV4 Plus och en god hustru håller klaffen just då.

Esset meddelar för övrigt att travet går bra, han har nämligen inte spelat.

4 kommentarer:

  1. Ehrm. Jag är inte yngra än du.

    Jag får väl komma ändå? ;-)

    SvaraRadera
  2. Tant är så välkommen så, vi kan åka dit tillsammans, längst fram i bussen? ;-))

    SvaraRadera
  3. Ho ho ho! Jag kan inte annat än skratta. Esset får snällt vänta hemma och ta emot ett helg gäng glada bloggerskor (kanske extra glada, vad vet jag?) frammåt natten!!

    SvaraRadera
  4. Extra glada låter väl toppen! Det blir alltid bättre framåt natten!?!? Längtar efter er, Loppan!

    SvaraRadera