torsdag 7 oktober 2010

Bilprovning.nu -typ

Spader tycker hela stället är läskigt. Läskigt att köra in i alldeles på rätt ställe och kanske får man skäll. Spader har fått jäkligt mycket skäll -flera gånger. Eller - de kanske mer har sagt till på skarpen.

Hur som helst lyckas Spader alltid få ut sina bilar därifrån. En gång helt utan bromsar. För att hon lovade att hon så sällan använde bromspedalen i alla fall. Detta är totally sant och kan bara hända i Lilla byn.

Vad som också är helt sant är att Spader skulle ha fått körförbud på grund av värdo däck idag. Ni vet att de var fyra (4) killar som kollade på Saabens däck. Och ojade sig. Spader hade sina tights på sig. Och de nya pjucken. Och så fick hon skäll. Två gånger. Och så fick hon LOVA att fixa däcken. NU. Och Spader lovade.

Klart!

Strax dax att sticka till klubben för litet kortspel då rå!

5 kommentarer:

  1. Har du börjat spela även på torsdagar? I vilket lag? / JÖ

    SvaraRadera
  2. Underbart! Det är bara du som kommer undan med sånt! Min lilla pärla klarade sig fint, bara någon liten lampa som visst inte ville lysa. Jag tejpar på ett reflex så är det klart!

    SvaraRadera
  3. JÖ: Jagar silverpoäng med Aristocats. Men det går hälften så fort när man "bara" spelar oavgjort!
    ;-)
    Loppis: Reflex är grejen!! Tjohooo!

    SvaraRadera
  4. Min bil hette Junior och var röd. Och den fick lovord och hade inte en endaste rostig fläck, trots att den är lika gammal som jag.

    Heja alla Juniors!

    SvaraRadera
  5. En lika gammal bil som du... sååå gammal minsann. Låter lovely. Min har heller inga rostfläckar. Eller däckmönster - what so ever.

    SvaraRadera