torsdag 14 oktober 2010

Sjuk Junior

Igen. Verkar som om han inte klarar av 29 nya klasskamrater med sitt immunförsvar. Eftersom Juniors mamma är på väg till Tallin, bara hon har bakat de femtio jävla muffinsen som hon sköt upp från gårdagen, ska Esset vabba.

Den killen har verkligen fått ett annorlunda liv. På gott och ont. Mest gott tror man. Eller kanske hoppas man.

...Och han vill ha mig, mitt liv i sitt liv.

Ingenting känns komplicerat,ingenting känns svårt
För han har blommor i sitt hår, som bara jag kan s
e
Han somnar nära mig på natten och vaknar likadant
Och han har blommor i sitt hår, som bara jag kan se


4 kommentarer:

  1. Nu lurade du ut mig på en nostalgitripp på Youtube igen. :-)

    Jag erkänner en enorm svaghet för Glenmark Eriksson Strömstedt. Videon för Hon är min är bara för underbar.

    Och därifrån hamnar man ovillkorligen hos Strömstedts Om och Den sista morgonen.

    SvaraRadera