söndag 31 oktober 2010

Under en filt i Järvastaden

Ligger Spader. Vilandes. Enligt order. Det blir ingen klänning i dag heller, tydligen. Ärligt talat. Rolighetsmätaren slår inte i taket precis.

Äldste sonen och Esset är ute på uppdrag. Junior sjunger i rummet intill. Som alltid.

Man undrar om det överhuvudtaget är möjligt att piffa upp den här dagen på något vis. Förmodligen. Så Spader säger till Esset att hon har hört talas om Halloweenbakelser. Tror ni att det finns att få tag på i Sumpan?

10 kommentarer:

  1. Hoppas! Annars finns ju Sans rival kanske kvar i Jakobsberg?!

    SvaraRadera
  2. Annars tror jag att vilken bakelse som helst funkar.Prinsess kanske?

    SvaraRadera
  3. Finns det inget sätt att vila på utan att behöva stanna hemma liggandes på soffan??? Det är ju boooring!

    Vila på en sandstrand nånstans kanske???

    SvaraRadera
  4. Anonym: Fanns på ICA Maxi i Solna. Så klart!
    Åsa: Princess -orange!
    Tess: En annan fick ju åka ut med bilen och lämna Äldste sonen p centralen. Mat ute först och sedan ICA. En söndag som blev bra. Vad gäller sandstrand skulle man inte tacka nej, men det är ju Lilla byn som gäller nästa helg!

    SvaraRadera
  5. Kanske man får se fram emot ett litet besök då?

    :-D

    SvaraRadera
  6. Inte helt otroligt, annars ska vi i alla fall på AW på Lilla byns hotell! Joina!

    SvaraRadera
  7. Jag skulle gilla en Junior som sjunger i nästa rum. Men jag har ju Mats som spelar på sin orgel ibland :-)

    SvaraRadera
  8. Jag skulle gilla att ha Esset hemma mest hela tiden... Men det så klart, att ha Junior sjungandes bredvid är supertrevligt! Ses vi i helgen?

    SvaraRadera
  9. Nej, tyvärr. Jag ska spela i Ludvika på lördag och orkar inte spela hela söndagen också. Men om inte förr, så hoppas jag vi ses i Malung på jultävlingen där. Kram

    SvaraRadera
  10. ÅÅÅ Ingela! Tänkte inte spela i Malung i år... Men så klart, man vet aldrig?

    SvaraRadera