måndag 29 november 2010

DAG 19- Detta ångrar jag

Nu har jag grunnat över det här temat hela dagen. Kommer inte på ett skit. En del vägval som gjordes var förmodligen inte så väl genomtänkta, men ledde kanske ändå till något bra. Ni vet vad jag menar. Flytta till Lilla byn, liksom. Smart drag Spader. Men annars ingen Henrik - eller kids som är just de här kidsen. De är fina. Esset är ju också Lilla byn.

Ibland har jag gjort taskiga saker. De sakerna ångrar jag. Gillar inte när jag är elak, även om jag just då tyckte att det var befogat och att den/de personerna har gjort sig förtjänt av sin behandling. Men jag förlåter mig själv. Är ju inget helgon. Man kan inte låta folk trampa på sig hur som helst. Så försöker jag att inte vara elak framåt i stället, även om det är otroligt svårt att låta bli vissa gånger. Då slipper man ju ångra sig. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar