torsdag 25 november 2010

Och en plåt i ugnen


Fredagens föräldrafikabakning -check!

8 kommentarer:

  1. Bra jobbat!! Nu måste jag gå till Gun och köpa kaka....

    SvaraRadera
  2. Näää!
    Vad sugen jag blev på att komma till dig och fika nu.

    SvaraRadera
  3. Åsa: Tjuvåt en, den var god, men borde ha tagit från den andra plåten, som är en långpanna och därför hade mindre plats...De ser mer ut som Barbapappa.
    Loppanlej:Ååååå Gun!
    Nilla: Såååå trevligt det hade varit, men de där åker till skolan i morgon!

    SvaraRadera
  4. Ohhhh jag blir alldeles lycklig. Ser underbart goda ut.

    SvaraRadera
  5. Långpannemix- drömmen för Spader.
    ;-))

    SvaraRadera
  6. Heja Spader! Vad du kan! Säger som Nilla, blir sugen på att fika hos dig!
    Varm kram!

    SvaraRadera
  7. Cina: Längtar efter dig! Kom till mig anytime. Jag har mix till saffransbullar också! Fasiken vad ICA-Maxi kan! KRAAAM!

    SvaraRadera