onsdag 24 november 2010

Undrar om stockholmarna är...

... medvetna om vilken katastrof som egentligen drabbat dem. Det är ingenting som är nedskrivet i varken mitt CV eller det Personliga brevet.

Där Spader befinner sig uppstår på något mystiskt vis alltid snö.

Gärna fallandes ned på tvären. Så är det i Stockholm i dag.

Om du är en skidmotionär som önskar dig fina spår i Ursvik i vinter så kan du få betala in en symbolisk summa på mitt konto som tack. Använd epostadressen här till höger så erhålles kontonummer.

Vem sade att Spader kanske har litet låga inkomster för närvarande? Den här hemmafrun är en snömakare.

4 kommentarer:

  1. Haha, tack. Av hela mitt hjärta, tack!

    SvaraRadera
  2. Tycker det är så trevligt att Åsa fortsätter med tacksamheten! Lovely!

    SvaraRadera
  3. Du vet förra vintern var ganska snöig här också. Och då bodde väl inte du här?

    Men visst. Jag skyller gärna på dig. Skulden tänker jag att du skulle kunna betala i form av trevliga fikastunder på stan eller så.

    När du blivit kvitt hostan och slutat tappa hakan. Man vill ju inte gå på lokal med någon som envisas med att tappa hakan. Skulle ju se ut som om man sa knasiga saker till den personen hela tiden. ;-)

    SvaraRadera
  4. katarina: Du har rätt, men jag var här en hel del. Kan man säga... Betalar gärna med fikastunder!!
    ;-) KRAM!!

    SvaraRadera