torsdag 9 december 2010

DAG 29 - Mina ambitioner

Oj! Karriärist, ja visst! Eller naej. Tycker att det är trevligt att jobba, kul att träffa människor och göra skillnad på dagarna. Så min ambition i yrkeslivet är för närvarande helt enkelt att få ett jobb!

På kvällarna vill jag spela Mästarserien i bridge så småningom. Tror det finns chans att det kan bli så också. En ganska stor chans faktiskt.

Skulle dessutom bli väldigt glad om mina nästkommande bakverk till föräldrafikat inte blir totalsågade. Tack!

5 kommentarer:

  1. Har de blivit det förut? Sågade, bakverken alltså?

    SvaraRadera
  2. Mina fina muffins var tydligen "torra"! Oj då!

    Nu ska vi prova att baka saffransbullar från paket...

    SvaraRadera
  3. Mästarserien är inte en dröm utan en snar verklighet mycket snart skulle jag tro,grattis till en Morots skalp:)
    /Johan..

    SvaraRadera
  4. Jag har ätit din... äppelkaka och den var fina fisken så jag vet inte vad de pratar om. :)

    SvaraRadera
  5. Johan: Ja när man får spela med Mats, Johnny, Moroten, Staffan och Tomas blir det ju litet lättare! Underbara lagkompisar ska du veta!
    Miss UD: Raring! Tack!

    SvaraRadera