fredag 10 december 2010

Dagens matematiklektion för blonda

2 jobb > 0 jobb

12 kommentarer:

  1. Grattis älskling, nu är det bara att välja och vraka:) /Esset

    SvaraRadera
  2. Okej, läser jag rätt om jag ser att det står att två jobb är mer än noll?
    Betyder det att du har blivit erbjuden båda, eller tolkar jag det helt tokigt?

    SvaraRadera
  3. Esset: Nu får vi fira, litet försiktigt men ändå!
    Åsa: Du är en smart blondin som läser precis rätt! ;-)) Jag är superglad! Fast- nu måste jag ju tacka nej till ett av dem!

    SvaraRadera
  4. Grattis!!
    Om något av dem innebär ca 10 timmars arbetsvecka och över 30' i lön samt mer än 30 dagars semester, kan jag ta det ;)

    SvaraRadera
  5. Ingen av dem stämde på kriterierna! Men det var inte långt borta ;-)) Tack Jerk!!

    SvaraRadera
  6. Du har fått jobb?!
    Grattis! =)

    SvaraRadera
  7. Vad kul! Grattis! Nu måste du kolla saker som resväg, lön och arbetskamrater - viktiga saker när man jobbar (och löneförmåner)

    SvaraRadera
  8. Äh, strunt i resvägen, ta det som verkar mest intressant! Stort grattis.

    SvaraRadera
  9. Du är så duktig! Klart du fick båda jobben.

    SvaraRadera
  10. Nilla: Så klart?
    Shamrock: Har inte så stor koll på arbetskamraterna ännu, men resvägar och i hälften av fallen lönen...
    Ingerun: Jag har valt på det kriteriet bland annat - och på hur man tänkte använda min kompetens...
    Katarina: Ibland tror jag att jag kan något, ibland tror jag motsatsen. Nu behöver jag bevisa, för mig själv och min nya arbetsplats att de har valt rätt!

    SvaraRadera