onsdag 22 december 2010

Det är Spaders första julvecka...

... i Järvastaden. Och trots att den har sina absoluta stressmoment njuter Spader av känslan. Pusslet känns stabilt. Det behövs städas mer. Mycket mer. Inga köttbullar är trillade, inga revbensspjäll stekta och någon skinka är heller inte griljerad. I kväll kommer Äldste sonen. Junior har jullov. Esset och Spader är fortfarande förkylda. Och vet ni. Det kommer bli den bästa julen ever! Om bara tomten vill komma med ett bättre immunförsvar.

4 kommentarer:

  1. Jag känner mig som en dålig människa i dag. Jag hann inte läsa en endaste blogg i går kväll.

    Men nu är jag ikapp. Bättre immunförsvar var det. Om jag träffar tomten ska jag hälsa honom det. :-)

    SvaraRadera
  2. Raraste Katarina! Det är julvecka, kraven är högt ställda på människor ändå, man hinner det man hinner. Skickar en stor kram!

    SvaraRadera
  3. Största julkramen till er alla! Ha en riktigt fin julhelg tillsammans!

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅå, tack detsamma till er!Finaste Loppan och Finaste Någon!

    SvaraRadera