onsdag 1 december 2010

Förra året kom Spader över ett par av sina...

... favoritleggings i Pias adventskalender, eller som hon säger själv -julkalender. Ett liten kort stund i dag var Spader ägarinna till den snygga väst med fuskpäls, som fanns i lucka 1. Men någon annan, lycklig kvinna förmodar jag, klickade hem den sista M samtidigt så Spader blev utan. Men det är många luckor kvar, närmare bestämt 23, så Spader hoppas på mer tur en annan dag!

Men för att trösta sig en aning rockade Spader loss i sina leggings på Juniors konsert i kväll!

7 kommentarer:

  1. Åh nej, vilken otur! Men du är hemskt snygg i tajtsen!

    SvaraRadera
  2. Tack raraste Frida! Nya luckor kommer!

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Men själv är jag för gammal för att ha tajts! *s*... eller?
    /Småländskan

    SvaraRadera
  4. Spader ser väldigt tjusig ut, tycker jag. Speciellt snygg är du i håret! Jag skulle gärna se en närbild...

    SvaraRadera
  5. Småländskan:Du smickrar mig! Tror inte att du är en dag för gammal, min mamma har till vissa kläder i alla fall...
    Katarina: Raring... vi får se om flickfotografen kommer hem snart! Det är svårt att fota som sagt!

    SvaraRadera
  6. Jag bommade också lurvet! :( Men som du säger, det kommer fler luckor!!! Härligt röd tubsjal!!!! Me like!!!

    SvaraRadera