fredag 7 januari 2011

Tjuv och tjuv det ska du heta...

Dagens fail: Parkering. Snöhögar till höger och vänster.
Dagens frukost: Kaffe. Med mjölk.
Dagens allvarliga: Läser om fler bilolyckor i Lilla byn.
Dagens to do: Banken, synundersökning och shopping. Gick galant på min ära!
Dagens åh, nej då: ??? I dag har mest allt känts som Oh Yes!
Dagens upptäckt: Optiker. Vilken grej!
Dagens kvällsaktivitet: Har sett "På Spåret". Ska se Inception.
Dagens note to self: Starta aldrig ett seriöst shoppinguppdrag med varmaste jackan på!
Dagens låt: "I am the one and only" - aka Spaders them song. Har man vunnit silvertävling så har man.
Dagens komsi komsi: Det följde med en hel del hem, men nu längtar Spader efter sina nya, första glasögon.

6 kommentarer:

  1. Jag fick mina första för ett år sedan - nu är jag beroende (av glasögon alltså). Du har hunnit mycket idag du

    SvaraRadera
  2. Så himla skönt att ha en helt ledig dag nu helt plötsligt. Esset och ungarna klarar ju sig själv! Glasögon var tydligen något som jag behöver, kan vara en del av nackbesvären som ju leder till hostan...

    SvaraRadera
  3. nå, vad tyckte du om Inception??!!

    SvaraRadera
  4. Esset och jag var ganska överens om att filmen krävde alltför mycket vaket öga och hjärna. Nej, gillade bara så där!

    SvaraRadera
  5. Oh, vi gjorde en superversion av The one and only i somras under vår rockshow!

    Synd att du missade det, liksom..

    SvaraRadera
  6. Supersynd. Kan inte säga det bättre än så! Kanske är sommarens fail?

    SvaraRadera