måndag 14 mars 2011

Montegrotto

Spader gillar att bada - alltså har man varma bad utomhus!
Spader gillar god mat - alltså har man femrätters lunch och middag varje dag!
Spader gillar att spela kort - alltså har man tävlingar varje dag!
Spader gillar att pussas - alltså har Esset funnits i närheten varje dag!
Spader gillar snygga skor och kläder - alltså, Italien!

Man undrade om inte Maria Montazami haft ett finger med i spelet när rumsnycklarna skulle designas.

Och du undrar kanske hur spelet gick. Bra. Gjorde det faktiskt! Tog man bara på sig glasögonen så. Vi kom 9:a i partävlingen och 10:a i lagtävlingen. Fast nästa år så ska det gå bättre. Det ska det!

7 kommentarer:

  1. Kul att att du har det bra, nästan paradiset.
    Spelet gick ju också bra.
    Vi kom etta idag på klubben. Inte i samma division som Esset och du, men med våra mått - bra.
    Föresten - snygg klänning och häftiga glasögon.
    Ha det bra
    Kram Viola

    SvaraRadera
  2. Det ser inte plågsamt ut något av det där.

    Och vad snygg du är i dina glasögon!

    SvaraRadera
  3. Välkomna hem! Ser att ni haft det kanonbra!
    Tänkte på dig/er häromdagen när jag skulle lösa korsord *L*. "Får bridgespelare att vilja spela trumflöst"???? DA**KORT??
    Kramar om er båda...

    SvaraRadera
  4. Polargrevinnan; Undrar om det inte var en touch av Paradiset? Etta är alltid bra! Grattis!
    Katarina: Inte smärtsamt alls! Tack raring!
    Småländskan: SANGKORT, tror jag! KRAM tebax!

    SvaraRadera
  5. Tack! Då har jag skrivit fel i nån annan ruta. Märkligt egentligen, då jag i mitt "förra liv" hade en hund som hette Zang och vars namn jag delvis använder som inlogg på olika sajter.
    Ha det bra Spader och krama Esset!

    SvaraRadera
  6. tror inte att korsordet har så mycket med bridge att göra.
    tycks bli DASSKORT (om stjärnorna står för okända bokstäver)

    SvaraRadera
  7. Åh vad härliga bilder! Italien verkar ju hur bra som helst! Kram!

    SvaraRadera