tisdag 7 juni 2011

Öppet brev till Helena

Han är bra. Han är ruskigt bra. Iskall. Och spelar i landslaget. Så klart vet jag om att jag är för gammal för honom. Men ändå. Om det nu var mej han ville ha?


Ingen kickar fotboll som han ... I love you, ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic.

Vilken tur att man har Esset. Så Helena, du får tillsvidare ha honom ifred. Din rankingetta av fotbollsvärlden. Men du får hålla i honom hårt.

Så tar jag min rankingetta av bridgevärlden. Och jag kommer hålla i honom hårt!


Ingen spelar slammarna som han... I love you, ich liebe dich, Esset Efraimsson.

2 kommentarer:

  1. Det funkar ju nästan lika klockrent med Esset Efraimsson. Vad gäller takt och rytm och anpassning till själva melodin, om du fattar.

    SvaraRadera
  2. Jag fattar. Vilken tur att jag fick till det. ;-)) Totally klockrent!

    SvaraRadera