måndag 4 juli 2011

Spader, Esset och ...

... Lilla byn! Tack -så fint skrivet, Fridingen!

10 kommentarer:

  1. Par-SM i Örebro minsann!
    Kan det tänkas att lilla stora Spader har en liten lucka då, eller kommer hon hela tiden jagas av pressen och alla fans?

    SvaraRadera
  2. Vi bokar något, vill så gärna träffa dig! Kommer fredag och Esset börjar spela lördag. Själv har jag fortfarande inget bokat spel förrän i mitten av veckan. Lunch?

    SvaraRadera
  3. Åh nu är du en jättekändis, och tänk att jag bloggkänner dig

    SvaraRadera
  4. Superkänd. Vill du tatuera in Spader på armen? ;-)) Vi får hänga IRL någon gång!

    SvaraRadera
  5. Lunch blir perfekt.
    Vilka augustidagar taler vi om här?

    SvaraRadera
  6. Heja Spader! Jag blir så glad när jag läser om EM-silvret!

    SvaraRadera
  7. Nilla: Kommer den 30/7 och stannar till 7/8. Men vet inte riktigt om jag börjar spelar runt torsdagen? Jag ska såklart spela litet här och där. Vad sägs om måndag som en perfekt dag för en träff?
    Cina: Roligt. Jag är mycket glad fortfarande. Lycklig in fact!

    SvaraRadera
  8. Jag ska ev åka bort med min äldsta dotter just de där dagarna...
    Vet dock inte om det blir av, hon är på läger i Mexico just nu och vet inte förrän hon kommer hem sista juli. Kan vi bestämma måndag preliminärt? Med risk för cancellation?

    SvaraRadera
  9. Ja, vi håller måndag som prel, och kontakten via FB, ditt nya hood?

    SvaraRadera