tisdag 23 augusti 2011

Buggkursen

Väl inne i stan under en hostattack som fick folk att vända sig om ställdes den in. Av oss själva. Let´s face facts, liksom. Vi får försöka börja om under nästa kurs.

Men mitt i stan -i fiendeland -stod hon. Mia! Söt och fluffig som spunnet socker och bara min. Eller kanske någon mer kan claima, till exempel flickebarnets mor eller så, men ändå! Glad blev man! Tillsammans med Chrille fanns hon bara där och att så oväntat få syn på dem gjorde min dag. Och man insåg att ibland, jävligt mycket ibland, saknar man sitt gamla jobb!

4 kommentarer:

  1. ÅH, jag blev så glad, så glad! Jag studsade i flera timmar sen. OCH jag fick lego på bion. HOHO, vad bra!

    SvaraRadera
  2. :-) Finfint! Lego som är så bra. Hur tecknas det? Bokstaverar man namnet eller?

    SvaraRadera
  3. Ida: Vi har tur som har henne! Och ja, du får också låna. Bara för att du är så fin på bilderna inne hos dig!

    SvaraRadera