lördag 20 augusti 2011

En lördag i soffan

Hostar. Budtränar med Esset på BBO. Trav på TV4. Beställer filmer som Esset ska hämta. Det regnar. Hostar mera. Esset tröstar. Rostat bröd med ost och skinka. Oro över en jobbgrej där både Spader och Esset vet att det är helt i onödan. Finns verkligen inget att oroa sig för, helt enkelt. Funkar ändå inte att tänka bort. Ont i munnen fortfarande. Ska tydligen dra ut två visdomständer så fort förkylningen är borta. Jippie? Vilken hämtmat ska det bli idag då Spader? Tänker att det blir fint att Linas Matkasse startar på måndag, enligt tips. Thai. Jaha, det blir nog bra och gott. Esset och Junior handlar mat, mat, mat. Stannar i soffan. Visst är ostkrokar mat?

10 kommentarer:

  1. Men nu har det slutat regna. Solen skiner och du behöver andas oftare.

    Kram Jempan

    SvaraRadera
  2. Trav är tråkigt tycker jag och på rostat bröd vill jag ha ost eller marmelad (speciellt om jag hostar och är sjuk). Är oxå sugen på att testa Linas matkasse men jag väntar ett tag

    SvaraRadera
  3. Trav är supertrist och ibland måste man dessutom vara tyst, vilket är svårt för just den här tjejen. Berättar om vad vi tycker sedan, just nu är vi livrädda för alla konstigheter som väntar nästa vecka!

    SvaraRadera
  4. Soffan här med. Nu. Först restaurangbesök.

    Snart bra deckare (hoppas jag) på TV1.

    SvaraRadera
  5. Hoppas också på Kommisarie Banks! Ola Salo rockar tills vidare. Har just bestämt med Esset att han får lov att gå med mig på Grönan när de kommer!

    SvaraRadera
  6. Vi har matkasse, fast Emmas och är supernöjda. Och du behöver verkligen enkopp te och en bra deckare. Och naturligtvis är ostbågar mat :)

    SvaraRadera
  7. Te, nja... tror mer på Cocillana. Har fått Baileys. Undrar om jag inte behöver tröstshoppa igen i morgon... Deckaren var helt ok!

    SvaraRadera
  8. Åh, dra ut en visdomstand är inte att leka med. Och två! Jag kan komma med välling och soppa.

    SvaraRadera
  9. Jaa, Nilla. Men soppa och välling är tamejtusan sämre mat än ostkrokar? Det är synd om mig så jag måste få shoppa litet till!?

    SvaraRadera