söndag 14 augusti 2011

"Lax och pommes..."

-Varför räknar du upp vad som finns i frysen? Vill du att jag ska laga mat eller komma ihåg det?

- Jag vet inte. Båda alternativen känns ju inte så smarta när du är så dålig. Kycklingfilé och snaps.

Skriver ned det här så att ni vet. Och jag vet. Imorgon kanske jag kan processa uppgifterna. Kycklingfilé och snaps. Vad vill han att jag ska göra med den informationen?

För övrigt meddelar Esset att det inte blir något arbetande för Spader i morgon. Kommer inte på fråga. Men det kanske blir en eller annan snaps?

- En stor burk med köttfärssås. Och en liten. Hamburgerbröd. Kanelbullar.

Äntligen. Vill ju ha kanelbullar. Okej då. Stannar väl hemma från jobbet i morgon. Feber är feber liksom.

3 kommentarer:

  1. Stackars Spader. Hoppas du kryar på dig snabbt.

    Steven är också sjuk. Men jag tycker inte riktigt lika synd om honom. Han röker ju fortfarande.

    SvaraRadera
  2. Shamrock: snaps hjälper förmodligen, men tvivlar på att det går att få ned...

    Katarina: Supersynd om mig, VILL jobba.

    Steven: Dags att sluta med det där nu!

    SvaraRadera