måndag 26 september 2011

Dagen i sammanfattning

Först vaknade man knappt alls, det var ju måndag och man var en anings aning tröttare än vanligt. Sedan jobbade man jättefort och tjatade med/på VD:n som kommit tillbaka. Äntligen. En halvskalad apelsin och en avbruten nagel senare hämtade man upp malmökollegan på Bromma. Jobbelijobb. Skjutsa till hotellet, äta ute.

Så kommer man hem och ropar till Esset en fråga om det kan bli ligga av om man snyggar till sig litet. Är maten klar, ropar Junior från sitt rum som svar på det.

Livet består av för mycket jobba sett i relation till ligga. Frågor på det?

Naglar som går av rubbar för övrigt mina cirklar.

5 kommentarer:

  1. Åh, lilla Spader. Det är ett hårt liv du lever på måndagarna! =D

    SvaraRadera
  2. Var det en så svårskalad apelsin att du bröt av en nagel?

    Eller blev det tjejslagsmål med Malmökollegan?

    Jag undrar bara om det var värt det. För jag gillar inte heller att bryta av en nagel.

    SvaraRadera
  3. Nilla: Måndagar gör en sliten.
    Katarina: Bapelsin. Det är aldrig värt det. Never.

    SvaraRadera
  4. Jag började veckan genom att gräva ner mig i en grammatikbok (för du trodde väl inte att jag skulle skriva matte?) med mina klasstjejer. Till det serverades musslor och vin.

    Ligga kanske jag hinner med någon annan dag..

    SvaraRadera
  5. Det hoppas jag verkligen, Mia. Annars är väl musslor och vin nästan lika bra. Tycker en del. Men inte jag.

    SvaraRadera