onsdag 7 september 2011

Snott är snott

Tjuv och tjuv det ska du heta...

Lista hos Åsa som också norpat!

DAGENS VILL HA: Litet mer färg i ansiktet. Tänker satsa på litet bus.
DAGENS KLÄDSEL: Pippitröja och svarta jeans. Föräldramöte.
DAGENS SMINK: -
DAGENS FRISYR: Håret är kvar. Blond som vanligt.
DAGENS HÄNDELSE: Underhållning av Juniors nye lärare. Man tokgillar.
DAGENS LÅT: You're The Only One, Dolly Parton
DAGENS PLANER: SATC
DAGENS SAKNAD: Henrik - som alltid på föräldramöten.
DAGENS DUMMASTE: Att jag satte mig i ett möte samtidigt som det gick ut räntefakturor via pdf och glömde koppla vidare telefonen.
DAGENS SJUKA: Don´t get me started.
DAGENS DROG: Doftljus.
DAGENS ROLIGASTE: Junior som tänkte äta kvällsmat utan en tråd på kroppen.
DAGENS FAVORIT: Det kan vara en bokcirkel på gång.
DAGENS KÖP: Junior fick mellanmålspengar. Vad har du köpt? -En skitstor chokladkaka.
DAGENS HUMÖR: Gladare. Betydligt gladare.
DAGENS ORD: Stommar

7 kommentarer:

  1. Kul lista!

    Och kul att du är gladare. Väldigt kul faktiskt. :-)

    SvaraRadera
  2. Skitbra. Knasungen kan ringa mig på skype då han vill byta faction. :P

    //E

    SvaraRadera
  3. Knyckta eller ej - listor är alltid kul, intressanta och så ryms där lite allvar ibland också!!! :D

    SvaraRadera
  4. Jag blir mest nyfiken på Dagens ord som är Stommar

    SvaraRadera
  5. Shamrock snodde min fråga. Stommar?

    SvaraRadera
  6. Katarina: Superkul, och totally nödvändigt.
    E: Han ringer.
    Librarybeth: Litet allvar fanns det.
    Shamrock och Åsa: Återkommer!

    SvaraRadera