lördag 10 september 2011

Sol

Spader och Esset tillbringar några timmar på Barbarby Outlet medan Junior är på "Skjuta, springa, döda -laserkalas".

Stor Latte med kanel i solen som värmer fenomenalt. Är det sommarens sista suck?

En omlottklänning från Noa Noa och ett par stövlar från Ecco blev den här jägarens byte. Och en stavmixer. Men den är jävligt sekundär.



I morgon ska Junior på Bowlingkalas i Kista. Undrar om det inte behöver shoppas litet till inför hösten? Waynes finns ju alltid!

9 kommentarer:

  1. Vårt Wayne's är också fint, med utsikt över stan. Dit kan vi gå någon gång?
    Finns skoaffär en trappa ner.

    SvaraRadera
  2. Krämaren? Brukar faktiskt hänga där när det är paus i spelet. Dit går vi nästa gång!

    SvaraRadera
  3. Barkarby gillar jag också! Måste varit härligt i det fina vädret.

    Och den där klänningen tror jag att du kommer vara jättefin i.

    Om du vill ha sällskap till Wagamama är det bara att slå en pling eller skicka ett sms. Jag kan nog gå dit hur ofta som helst. :-)

    SvaraRadera
  4. Det vill jag verkligen... jag kan behöva fler roliga saker i pipelinen. Till veckan är det litet för mycket på, men vi kan kolla på veckan efter?

    SvaraRadera
  5. Det borde gå utmärkt. Jag ska inte i väg någonstans förrän första veckan i oktober.

    SvaraRadera
  6. Oj vad du fyndade, själv brukar jag inte hitta något på outleten i Barkaby

    SvaraRadera
  7. Åhh vilken fin klänning! Jag måste nog skaffa mig lite nya klänningar!

    SvaraRadera
  8. Shamrock: Det är ofta så för mig också, men Eccos affär har någon godbit mellan varven. Storlekarna är alltför ofta väldigt nätta...
    ÅN: Klänningen var ett riktigt fynd, tycker jag!

    SvaraRadera