måndag 14 november 2011

Citat från dagen

"Men min väska är fortfarande i Göteborg!" Väskdamen som tog med sig Essets väska till Gislaved igår. Utan att be om lov.

"Jo, du har en tid klockan 17. Den femte december." Receptionisten på Folktandvården

"Mina ben har alltid varit så här långa" Junior. Enough said.

"Ja, då får väl jag också jobba litet då!" Esset, när det uttrycktes att man inte hade tid att prata i telefonen just idag.

"Jag har ju för fasiken inte ens tid att blogga!" Spader själv...

3 kommentarer:

  1. Det där sista var nog det dummaste jag har hört. Jag får nog ta och prata allvar med din chef...

    Hoppas du inte tar i för hårt. Kram!

    SvaraRadera
  2. Varligt varligt. Lämna lite kvar åt oss!

    SvaraRadera
  3. Katarina: Det hoppas jag också!
    Peace in mind: Försöker coola ner mig litet. Men det är litet grand på just nu!

    SvaraRadera