tisdag 3 januari 2012

För övrigt skriver hälften...

... av alla mina bloggkompisar, till exempel Nilla, Åsa, Lisa och Ingerun, (ja ja -inte kanske precis matematiskt hälften och kanske inte precis alla de där faktiskt är mina kompisar) på sina böcker.

En annan skriver på ett eller annat infobrev, hemsidestexter och bokföringsordrar. "Konto 1620 -Avvaktar stommar kredit".

Inte ett endaste mord så långt ögat når. Eller den där boken - Inte utan min dator. Inre resa och yttre umbäranden. Min rumpa.

Men just nu rankad 321:a. I Sverige.Inte så jäkla illa pinkat?

6 kommentarer:

  1. Var du är rankad skiter jag i men 'Utan min dator' väntar jag fortfarande på.

    SvaraRadera
  2. Ja, ja - vad sägs om "Stommar på vift!" ??

    SvaraRadera
  3. Tvåa i Europa smäller ju lite högre :)

    SvaraRadera
  4. Men du har så rätt, Anonym! Tack för att du påminde mig!

    SvaraRadera
  5. Hur kan man vara rankad 321:a i Sverige när man är näst bäst i Europa? Nån sabla ordning får det väl ändå vara i systemet!

    SvaraRadera
  6. Jag kan inte annat än hålla med! Världen är galen. Förmodligen spelade vi bättre än vad vi kunde. Vi mötte ett mixedpar idag som hade litet synpunkter på vår bridge, varpå jag förklarade att vi inte var så duktiga. Den kvinnliga delen kunde inte annat än hålla med men framhöll att vi i vart fall var så snälla mot varandra! Tursamt!

    SvaraRadera