måndag 21 maj 2012

Planering eller inte?

Gifta sig på Skansen? Som det här? Fast 2013? Många, många gäster i en lokal på stan senare på kvällen. Ett band som spelar bra dansmusik. Nä, inte dansband. Jag vet precis vad jag vill ha. En enklare buffé. En bar. Esset och jag? Inte så jävla noga med klänningen och håret och sminket. Den här bruden behöver ett riktigt party. Gästerna alltså. Vad tror ni?

Ja, det är det som jag tänker på just nu. Ett år innan 2013. Ja, och så jobbar jag ju litet grand också. Och tränar. Två 30-minuterspass på löpbandet. Sex (6) kilometer gång.

Och jag är lycklig. Mycket, mycket lycklig.

10 kommentarer:

  1. Jamen, nejmen, åmensåroligt!

    Party tror jag är bra (om det är det ni vill.)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag behöver ett litet vidlyftigare bröllop tror jag!

    SvaraRadera
  3. Nja, nu förstår jag inte riktigt hur alla mina gäster ska kunna komma dit... Skansen leder nog med 100-0 mot Las Vegas. Även om det naturligtvis är ett längtans mål för en kommande tripp.

    SvaraRadera
  4. Jag är väl lite gammaldags och tycker att bröllop ska vara fest (ligt) gäller både hår och klänning.
    Party låter bra- allt efter råd och lägenhet.
    Fortsätt att jobba på och fortsätt att vara mycket lycklig.
    Kram Viol

    SvaraRadera
  5. Viola: Jag kanske tar någon gammal trasa och slänger i en lock eller två, men krutet eller för all del pengarna, känns det som om jag vill lägga på partyt.

    SvaraRadera
  6. Party är bra! Bröllop ska banne mig vara party. Av rang! Det ska vara dans och kramar!

    SvaraRadera
  7. Mia: Du är min sorts tjej du! :-)

    SvaraRadera