lördag 18 augusti 2012

Om rökning

Alltså. Idag när invånarna i den här husvagnen släpptes ut på stan insåg man att det var dags för Midnattslopp. Förvånande. Runt den tiden brukar det nämligen firas ett rökslut. Spaders rökslut.

Inte ett endaste bloss har rökts sedan den där dagen i augusti för fem (5!) år sedan. Det bästa som har gjorts. Efter kidsen.

Det ska firas. Med chips och cider!

Samtidigt firar vi att öppna laget och seniorlaget gått vidare till semifinal i WMSG. Som OS i bridge och sånt. Att inte damlaget klarade sig vidare från sin kvartsfinal är förbannat tråkigt och vi lider med tjejerna. De är ändå jävligt bra! Tack för underhållningen.

Fem år.

Nöjd.

5 kommentarer:

  1. Godmorgon Spader!

    Grattis till femårsdagen! Jag hade firat som attan om jag var du.

    SvaraRadera
  2. Heja Spader! Rökslut är absolut något att fira!!!! Livet ju!

    SvaraRadera
  3. Och jag firar 10 år, kom jag på tack vare ditt inlägg. Tjoho, bra för oss!

    SvaraRadera
  4. Hurra för dig!! Jag firar 9 år om någon vecka:-).

    SvaraRadera
  5. Som vi firar! Litet fyrverkeri, efter Kents konsert. Bara för mig och mitt rökslutande.

    Och kanske andras rökslutande också. För de är också jäkligt bra! Hurra!

    SvaraRadera