torsdag 4 oktober 2012

Kanelbullens dag

Precis vad man behöver nu. NOT.

För er som inte känner Spader är kanelbullar litet av livets "top of the pops". Semlor också.

Men just nu är det litet "betungande" Har precis inte tid att gå på bandet flera timmar eller så.

Ändå måste man erkänna att man längtar till tisdagarna i februari. Eller vad fasiken. Det går bra med semlor andra dagar också. Redan efter jul.

Asch. Nu blev man hungrig också.

Vad var det egentligen för pucko som uppfann kanelbullens dag?

6 kommentarer:

  1. Vi ska äta det idag. Kanelbullar alltså.

    SvaraRadera
  2. Ja. Jag har ätit en halv redan. Fasiken så svårt att motstå nybakade.

    SvaraRadera
  3. Jag åt min igår så jag klarar mig idag. Hoppas jag. Tror jag...

    SvaraRadera
  4. Då får du ta litet våffla i stället. Eller hur?

    SvaraRadera
  5. Precis!! Jag hoppade kanelbullar (barnen klagade) men jag hade redan ätit äppelpaj!

    SvaraRadera
  6. Äppelpaj är ju fantastiskt. Tänk så mycket gott det finns!

    SvaraRadera