måndag 12 november 2012

Halli, hallå

Jag är här. Men ändå inte.

Idag har hostan tagit tag i bröstet. Inte som i ena tutten utan mer som där under revbenen. Lungornas kamp för att få luft.

Alltså. Istället för att träffa fler män om bröllop, bestämmer jag mig för att besöka mitt hot stuff nummer två. Doktorn.Han med koll på andningsvägarna.

Igår när vi kom hem från Göteborg i går kväll började jag gråta över att jag verkligen fick bo i en sådan fin lägenhet i Stockholm. Ni hör ju själva. Jag behöver sova litet mer. Och hosta litet mindre. Så ska jag nog orka gifta mig framåt juni. Med Esset. Fina, fina Esset.

8 kommentarer:

  1. man kan gråta av glädje utan att vara trött. Tror jag.

    SvaraRadera
  2. Var rädd om dig och skäm bort dig lite extra. Framförallt sov.. om det går förstås med hostan. Hoppas doktorn hade nån vettig mirakelkur.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. VI hör. Och förstår att du är överväldigad, glad och lycklig. Då gråter man en skvätt. Helt ok! Klart du orkar gifta dig! Med Esset! Kram till er båda!

    SvaraRadera
  4. Oj oj! Krya på dig! Hoppas doktorn hade något gott att komma med (råd, medicin o.dyl.)
    /Lillemor

    SvaraRadera
  5. Men då förstår jag plötsligt hur ni kunde låta Cilla och Fredrik vinna dendära tävlingen. :-)

    Påka hostan. Kram på dig

    Jempan

    SvaraRadera
  6. Mindre hosta, mer bröllop! MYCKET bra plan!

    SvaraRadera
  7. Puss på er! Jag är så glad för att ni peppar mig här! Ni anar inte!

    SvaraRadera