tisdag 6 november 2012

Vad man gör idag?

Jobbar. Litet så där distraherat. Man ska träffa en man om ett bröllop. Sånt gör man inte ofta så det stör.

Alltså. Det här med hår och make och så. Fotografering. Jag tror jag skiter i det. Alltså, jag gör det själv. Kammar och målar litet. Så får någon ta ett kort eller två. Eller inte.

Bara jag får dansa hela natten. Med alla vänner. Och med Esset. Barnen och mamma.

Tror inget annat behövs.

Snygg klänning och skor. Så klart. Man får inte göra våld på sig.

Då säger vi så.

4 kommentarer:

  1. kamma och måla sig själv går väl bra, låt gästerna fota... och ha kul det är faktiskt viktigast :-)

    SvaraRadera
  2. Finaste Spader

    Vara LYCKLIG är the most important

    Jag vet att du vet

    /Garozzo

    PS snart åker vi söderut(Alicante) men du vet att jag "bevakar" dig DS

    PS igen. Glömde berätta att moi jobbade lite åt ABR (AB reservdelar) på det glada 70-talet och har kämpat med sk bytesdelar medan du, Spader, ung o fin njöt av livet på landet :-) DS

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du tycker att det är viktigt med make i alla fall annars är det ju ingen idé att jag kommer på bröllopet.
    P & K

    SvaraRadera
  4. Pralinen: Roligt är ett krav på min lista. Fin tårta ett annat.
    Garozzo: Härligt att du håller koll på mig. Ni får ha det fint i Alicante. Du gäckar mig, du vet det va?
    Esset: Dumt av mig, mejk menade jag ju. Klart jag behöver en make!!

    SvaraRadera