söndag 30 december 2012

Idag fick vi ställa in spelet på hemmaklubben

Vet ni hur sjuk jag måste vara för att ställa in? Sjuk som en riktig man, let me tell you. Esset undrar oroligt om vi inte ska åka till doktorn ungefär varannan kvart.

I stället har vi spelat bridge på Internet och mellan hostattackerna har jag shoppat på samma ställe. Det här kan vara skorna som jag gifter mig i.

Efter gårdagens bonusjobb tog jag med mig Äldste sonen för att handla kläder. Jack & Jones i Kista gör mig aldrig besviken men en vinterjacka för 2 500 kronor? Det hade jag aldrig betalat om jag inte hade haft feber plus älskat mitt barn. Men det skriver jag aldrig på facebook, bara så ni vet. Inte några hjärtan heller. Men om han ska gå ut i de där kläderna kommer jag förmodligen få användning för min påk.


Och om ni tycker att jag verkar litet dragen kan det vara sant. Cocillana. Jävlar så den tar.



12 kommentarer:

  1. Men oj! Nu tar di hand om dig och ser till att bli frisk!
    Kryapådig-kramar

    SvaraRadera
  2. Cocilana kan ha märklig effekt på en del, men de där skorna var riktigt snygga!

    Krya på dig!
    Kram :-)

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! En doktor kanske behövs ta till - för att riktigt bli av med sk-ten? Han, Esset, kanske har rätt ibland?
    /Lillemor

    SvaraRadera
  4. Får jag följa med dig och handla? ;-)

    SvaraRadera
  5. Ulrika: Promise. Soffhänger som en galning!
    Fru Fransson: Visst var de?
    Singelmamman: Den enda vägen är upp!
    Lillemor: Akuten är a bad place to be.Får allt bli min vanliga efter helgerna om det inte släpper.
    Åsa: Det kan fortfarande bli så.
    I will not: Promise!
    Miss UD: Med feber eller utan?

    SvaraRadera
  6. Wihoo! Nu måste väl äldste sonen vara nöjd!! Roligt!
    Och söta bröllopsskor!!!

    SvaraRadera
  7. Tack Cina: Kram tillbaka!
    Librarybeth: Tror på dem! Och sonen är nöjd, fattas bara annat!

    SvaraRadera
  8. Hittade ni allt i samma affär? Helt otroligt! Och för övrigt är Eccosar toppen!!! Gott nytt på dig!

    SvaraRadera