onsdag 26 december 2012

Okej

Nu hemma igen framför tv:n. Inte precis som om jag tycker att den här idén med att jobba imorgon är den smartaste jag har haft, men någon måste ändå göra´t. Själv behöver jag ha semester ett par dagar mitt i bokslutsarbetet eftersom jag ska spela mixed-sm i... (trumvirvel) Skövde (!) i mitten på januari. När man egentligen borde befinna sig på en söderhavsö. Dagens träning gick åt h-te men det kommer mera bridge nästan alla dagar nu. I morgon kväll med Stjärnsopranen. Mysigt att träffas litet.

Esset ska träffa en man om ett bröllop. Vårt bröllop. Det ska förhandlas om priser och så och då får jag inte följa med eftersom jag förhandlar så dåligt. Jag kan liksom höja priset innan jag är klar. Jag är inte sugen på att shoppa. Det kan bero på att jag har en miljard kläder eller så. Snygga också. Längtar efter byxor, men ni skulle se vilka snygga kjolar jag har. Ska ta med äldste sonen och ekipera honom någon dag. Det är bra och roligt!

Jag gillar verkligen julen och alla bridgetävlingar, skinkmackor och ledigheten. I evighet, amen.

4 kommentarer:

  1. Jag undrar också över mitt arbetande i morgon. Men vi är ju på väg mot värmen fredag kväll och alla bonusar skall beräknas innan den 7e så jag har ju något viktigt att göra i alla fall...

    SvaraRadera
  2. Nä att säga "jag kan jobba i mellandagarna" högt och ljudligt så alla på jobbet hör kanske inte var det smartaste jag sagt. Men jag tror fortfarande att det ska bli roligt.

    SvaraRadera
  3. Här jobbas det inte.

    Jag gillar det.

    Men jag sneglar på jobbdatorn ibland.

    SvaraRadera
  4. Pralinen: Bonus här också! Fast ingen värme alltså...
    Singelmamman: Det är ju oftast roligt att jobba!
    Katarina: Bra där. Snegla inte!

    SvaraRadera