onsdag 2 januari 2013

Lägligt att fortsätta hosta som en galning när...

... man har miljarder grejer att fixa med på jobbet, och actually privat också, så man får tillbringa dagen i soffan i stället för på kontoret.

Har smygjobbat litet med mailen, men annars skött mig exemplariskt och får därför gå till jobbet i morgon. Under de senaste fem dagarna har jag använt upp en årsförbrukning näsdukar och har därför smort in näsa och läppar med locobase repair.

Inte så snygg alltså. Not snygg at all.

6 kommentarer:

  1. Kanske osnygg bara fläckvis? ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag använde Helosan. Tycker det funkade bra. Annars agerar den handsmörja. Här är det också på tillbakagång. Räknar med att börja "jobba" på måndag(läs starta upp symaskinen).....:-)

    SvaraRadera
  3. Fru Fransson: I wish!
    Cicki: Allt som funkar ska användas i kampen.

    SvaraRadera
  4. Locobase repair är min nya hus(gud)salva. Helt oslagbar!

    SvaraRadera
  5. Det är ändå insidan som räknas! Kram hurtis

    SvaraRadera
  6. Locobase regerar, Singelmamman!
    Hurtis: Turligt nog för mig! :-)

    SvaraRadera