måndag 4 mars 2013

Hej gamle...

... vän fiende!


Idag togs de första stegen på länge.

9 kommentarer:

  1. Hej kära bästa vän heter det. OMFAMNA löpbandet ;D

    SvaraRadera
  2. I will not: 20 minuters snabb walking, inte miljoner poäng precis.
    Librarybeth: Vända andra kinden till? :-)

    SvaraRadera
  3. Jag är väldigt glad att jag inte läst här på en kvart. Har skrattat och njut8it av din beskrivning av tillvaron. Är nu i fas även här och säger HEJA!

    SvaraRadera
  4. Thnx! Härligt med en egen hejarklack!

    SvaraRadera
  5. Man måste ju börja någonstans. 20 minuter är GREAT! Heja Spader!

    SvaraRadera
  6. ...20min men hög kvalité! Bra jobbat! Kram H

    SvaraRadera
  7. :-) Tack H. Nu har jag kört 20 min till och tänkte köra Wii ikväll. Börjar försiktigt, kroppen högst motvillig.

    SvaraRadera