fredag 22 mars 2013

Imagine

Tänk er en tjej tant som tycker om att handla kläder.

Tänk er att tjejen tanten har förvaring av Elfamodell. Bland annat.

Tänk er att lådorna i Elfan har en tendens att ibland försöka rymma mer än vad som är lämpligt/funktionellt.

Tänk er att tjejen tanten i det imaginära exemplet ovan drar ut en låda och den överfulla lådan under också åker ut.

Med fart. Det är ju en Elfamodell.

Då kan det hända att lådan krasar ned på tjejens tantens stortå så den blir blå.

Jag säger inte att det var det som hände. Men just imagine.

Skulle ni inte tycka åtminstone bara litet synd om tjejen tanten då?

5 kommentarer:

  1. Jag tycker jättesynd om dig. Jag tappade en plastskål på tån härom dagen och det gjorde jättejätteont.

    SvaraRadera
  2. Aj! Som fan! Tänker jag att den tjejen skulle sagt om det hänt. Och så blåser jag lite på tån.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker jättesynd om henne.

    Hoppas att hon ändå får en skön lördag.

    Och du med. ;-)

    SvaraRadera
  4. Skulle absolut tycka väldigt synd om den tanten.. som med alla andra som Murphy utsätter för sina mer eller mindre imaginära skämt.

    SvaraRadera