måndag 15 april 2013

Helgens kortspel

Vi möter blivande segrarna.

"Hallå Spader, vad har hänt med din blogg?"

En annan blir nervös på riktigt och undrar vad som kan ha hänt den senaste tiden, när man lämnade Internet ett antal timmar tidigare mådde bloggen bra. Sort of.

"Vad menar du, har något hänt med bloggen?"

"Ja du skrev ju en blogg förut?"

(Nähä, You don´t say!)

"Jag brukade läsa den men nu har jag inte gjort det på länge. Skriver du fortfarande?"

"Eh, ja?"

"Jag vet inte hur man kommer dit? Det finns ingen länk på Svensk Bridges hemsida!"

"Nu tänker jag så här att det kanske inte är Svensk Bridges viktigaste uppgift att länka till min blogg som är full av trams om skor och Esset, inte mycket kortspel alls?"

"Men jag gillade din blogg, jag tyckte det var roligt att läsa om när du höjde Esset till skyarna!"

Esset talar om att mannen ifråga bara kan googla "Spader Madame" så kanske det hela löser sig. Själv undrar man för sig själv att om ett träd faller i skogen och ingen ser det, har det då verkligen hänt?

Så om du har hittat hit igen, Prillanmannen; Välkommen! Det här är min blogg. Och om du någonsin går vilse igen, du kanske inte bokmärker världens bästa skoblogg, så kan du kolla in min medlemsprofil, as always.




Och Esset, han är precis lika bra som alltid. Den ende för mig.

3 kommentarer: