fredag 5 april 2013

Stressar

Glömmer viktiga papper hemma. Får vänta tills på måndag. Idag frissan och sedan åka fort som tusan till Eskilstuna. Först lämna Junior hos Mamman. Planen är att träffa Cina ikväll, innan sova, sova, sova på hotellet. Har packat. Imorgon kval till SM med start 09:00 eftersom Stockholms kval krockar med Ystad. Sedan tillbaka till Stockholm för träff med bokcirkeln. Boken lästes igår kväll. Den bästa i cirkeln so far. Läs, läs, läs!

Innan läsning. Gårdagens doja. Löpbandet och jag.


När jag kollar i kalendern för att förberedea nästa frissatid inser jag att det kan bli knöligt. Nio veckor till bröllop. Nio (9). Och jag vet inte ens vilken färg mitt bröllop har. Blå klänning. Jag ska ha blå klänning. Och en prickig sjal. Jag ger er härmed prickarna.

Nu är ni med i loopen.

Bästa bandet ska spela. Stjärnsopranen ska sjunga i kyrkan. På söndag ska vi kolla på en ring och en kostym. Vad kan gå fel?

Inget.

Ha ha ha!



4 kommentarer:

  1. Nä vad skulle kunna gå fel? Kommer att bli så fab, det där bröllopet. Och fick jag bestämma, men det får jag ju aldrig, skulle jag se till att just det bröllopet tv-sändes. Inte något annat.

    Ha en fantastisk, och om möjligt, stressfri dag!

    SvaraRadera
  2. Ingenting går fel! Inte ens idag när vi ska ses! Blir great! Så hoppas man den här stan sköter sig ikväll när vi får besök! See you!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag känner inte Cina så väl, men hälsa till henne från mig. Hon verkar vara en fighter.

    Och tack för boktips.

    Och bra löpt där!

    Och prickar - vad kan gå fel med prickar?

    <3

    SvaraRadera
  4. Ah. Där är prickarna. Schnygga!!

    SvaraRadera