onsdag 22 maj 2013

I måndags kväll efter spelet...

... var vi ute och drack en (1) cider! Det kändes som en väldigt stor cider. Liksom valuta för pengarna.

Tisdagen var litet trött. Glömde telefonen kvar på jobbet. Lyckades med litet trassel kravla oss igenom en Stena Line Cup-match.

I morse på bussen letade jag efter en näsduk i handväskan. Saknade min Ajfån. Hittade en macka från i måndags kväll. Men ingen näsduk.

Vad säger det om att ta en cider med samma liga efter spelet i kväll också?

Att det förmodligen är en mycket god idé.

Man vet ju aldrig när man behöver en stödmacka.

2 kommentarer:

  1. Måste bara säga att jag älskar din update om det långsamt stängande transferfönstret där i högra hörnet. Blir lika skrattig varje dag när jag ser det. Och lite stressad? Borde jag skaka fram lite kort, cider och leoskor för att föröka överbjuda Esset?

    Men igen: nej. Ni två är ment to be. <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera