måndag 6 maj 2013

Planen

Efter jobbet: Ta mig hit för att träffa två tjejer. Från bloggosfären. Älska den.

Ikväll hemma är bägge sönerna. Den Äldste ska vara support under morgondagens uppdatering av Internet. Viktigt. Utan Internet stannar Järvastaden. För alla utom stenåldersmannen, Esset.

Ett kul förslag han hade var att en dag i Berlin skulle vara Internetfri. Roligt tänkt.

Förslaget röstades ned. Av mig.

Veto.


Egentligen vet han ju hur jag ska bli nöjd. Mat ofta och Internet.

Och kaffe. Glöm inte det enda vuxendrickat i mitt liv.

Sedan fortsätter veckan med:

Berns
Tårta
Körsbärsblom
Kortspel
Montering av vedklyv
Sovmorgon *2
Bruce Boxleitner Springsteen

Och litet jobb också. Bara litet.

Dagens doja. Duo med kollega.

4 kommentarer:

  1. Jag träffade bloggkompisar idag. Buskul!

    SvaraRadera
  2. Låter som en strålande vecka ju! Och den började ju också strålande igår, det var väry najs <3

    SvaraRadera
  3. Men eller hur! Bästa måndagen i mannaminne!

    SvaraRadera